Wzorem lat ubiegłych najlepsze marki znane na rynku graficznym i fotograficznym organizują cykl seminariów pod hasłem Creative Roadshow. To wyjątkowa okazja, żeby w jednym miejscu spotkać się z przedstawicielami i najnowszymi produktami firmowanymi przez Akademię Nikona, Datacolor, Eduweb.pl, Eizo, Epson, G-Technology i Wacom.

DSC_0005Jak potwierdziły opinie uczestników dwu pierwszych spotkań, tegoroczna formuła bardzo odpowiada uczestnikom. Organizatorzy zrezygnowali z prezentacji produktowych na rzecz pokazania pełnego fotograficznego workflow – od wykonania zdjęcia podczas zaimprowizowanej sesji, po jego wydruk. Dzięki temu uczestnicy otrzymują praktyczną wiedzę w pigułce, poznając zależności pomiędzy poszczególnymi etapami i otrzymując szereg cennych wskazówek, które mogą ułatwić i przyspieszyć pracę. Gwarancją jakości prezentacji są prowadzący – praktykujący trenerzy: fotograf i dziennikarz Paweł Duma z Akademii Nikona oraz grafik, programista, retuszer Grzegorz Róg z Eduweb.pl

Oprócz uczestnictwa w pokazach, na spotkaniach możliwe będzie skonsultowanie swoich problemów ze specjalistami z dziedziny fotografii, postprodukcji, zarządzania barwą i wydruku. Na stoiskach Partnerów będzie można zobaczyć nowości z ich oferty, m.in. jedyne dostępne w Polsce egzemplarze monitora EIZO CG318-4K czy drukarki Epson P800.

Zapraszamy do odwiedzin w jednej z trzech lokalizacji, w następujących terminach:

Koszt udziału w spotkaniu to 20 zł. Szczegółowe informacje oraz zapisy na stronie: www.creativeroadshow.pl

Partnerami Creative Roadshow 2015 są:

Akademia Nikona, Datacolor, Eduweb.pl, Eizo, Epson, G-Technology i Wacom.

Patronami Medialnymi są:

ComputerArts, Fotografia Masterclass, Foto Plus, Fotograficzny Program bez Nazwy i Świat Obrazu

Poniżej kilka zdjęć z Gdańska:

DSC_0132

DSC_0119

DSC_0041