Procedura zgłaszania monitorów do naprawy
Wszystkie monitory EIZO importowane przez Alstor i zaopatrzone w naszą „Kartę gwarancyjną” objęte są specjalnym programem o nazwie EIZO Exclusive Service. W przypadku uszkodzenia monitora, każdy użytkownik ma prawo do bezpłatnej jego naprawy/wymiany w okresie objętym gwarancją, pod warunkiem jednak, iż będzie postępować zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą.
Procedura reklamacyjna
- Klient wypełnia formularz zgłoszeniowy „Zgłoszenie RMA„ .
- Serwis Alstor weryfikuje zgłoszenie i potwierdza przyjęcie zgłoszenia przez nadanie sprawie Numeru RMA. Razem z Numerem RMA klient otrzyma kontakt do naszego spedytora, który odbierze bezpłatnie reklamowane urządzenie.
- Klient przygotowuje paczkę z uszkodzonym urządzeniem i wzywa spedytora do odbioru przesyłki. Przesyłka powinna być zaadresowana na Alstor i oznaczona nadanym wcześniej Numerem RMA.
- Serwis Alstor odbiera przesyłkę i naprawia bądź wymienia urządzenie, a następnie wysyła je pod wskazany przez klienta adres, za pośrednictwem swojego spedytora.
Zastrzeżenia!
- Zgłoszenie RMA EIZO musi być wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w punkcie 1 procedury.
- Klient musi posiadać dokumenty uprawniające do korzystania z gwarancji, tj. naszą kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
- Aby naprawa została dokonana bezpłatnie muszą być spełnione warunki gwarancji.
- Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Alstor bezpłatnie, w przeciągu 14 dniu od daty przyjęcia towaru przez serwis Alstor.
- Monitory EIZO zgodne są z normą ISO 9241-307 (klasa I) dla monitorów ColorEdge i normą 13406-2 dla pozostałych modeli. Defekty pikseli nie przekraczające tej normy nie są uznawane za wadę kwalifikującą produkt do naprawy lub wymiany.
- Sprzęt powinien być dostarczony do serwisu Alstor lub przekazany do transportu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu ponosi reklamujący.
- Pamiętaj o ubezpieczeniu produktu na liście przewozowym do wartości urządzenia i zachowaj zarchiwizowaną kopię listu z zaznaczonym wyraźnie ubezpieczeniem na wypadek przyszłych kwestii.
- Procedura reklamacyjna nie obejmuje instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
- Gwarancja nie obejmuje towarów:
- z uszkodzonymi plombami Alstor lub EIZO
- z nieczytelnymi numerami seryjnymi
- niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
- uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie.
- Nabywca również traci prawo gwarancyjne w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych.
- Alstor nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, bądź straty powstałe z powodu niemożności korzystania z reklamowanego sprzętu.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie monitory sprowadzone do Polski przez Alstor.