Jako dystrybutor monitorów EIZO z ponad 20-letnim doświadczeniem wiemy, że EIZO oznacza najwyższą jakość i niezawodność. Każdy monitor projektowany jest z myślą o użytkownikach, ich wygodzie i ergonomii pracy. Producent z życzliwością słucha głosów z rynku, oferując niezwykle funkcjonalne rozwiązania „szyte na miarę” dla określonych grup odbiorców i różnych profesjonalnych środowisk.
5-letnia gwarancja – dostępna jest bez „gwiazdek” i bez dodatkowych opłat. Dotyczy wszystkich monitorów kierowanych na rynek konsumencki oraz graficzny i medyczny, monitory specjalistyczne dedykowane do pracy ciągłej 7/24 spełniają inne potrzeby, dlatego ich warunki gwarancji też są inne. Każdy klient może zarejestrować swoją gwarancję w naszym systemie.
Made in Japan – długa gwarancja to nie wszystko, zgodnie z japońską tradycją monitory EIZO wykonane są z dużą dbałością o szczegóły i dlatego ich cykl życia jest dłuższy niż produktów konkurencyjnych. EIZO jest jedną z niewielu już marek, które utrzymują swoje fabryki w Japonii, gdzie nadal nie wszystkie procesy są zautomatyzowane, a człowiek ma decydującą rolę w testach jakości na poziomie produkcji.
Stawiamy na funkcjonalność, nie na wyśrubowane parametry – specyfikacja to nie ulotka reklamowa – parametry, które widzicie na naszych stronach i w katalogach są zgodne z rzeczywistością, a czasem nawet zaniżone (co wykazują niezależne testy). EIZO stawia na funkcjonalność, a nie na wyśrubowane parametry, które są nieadekwatne do realnych potrzeb.
Dbamy o komfort i zdrowie użytkowników – Monitory EIZO, zwłaszcza seria FlexScan mają wiele funkcji, których zadaniem jest poprawa komforu pracy: stopki o szerokim zakresie regulacji, z których mogą korzystać osoby różnej postury; matowe matryce, autorskie technologie, które ograniczają migotanie obrazu czy ograniczają emisję szkodliwego niebieskiego światła – to wszystko sprawia, że nawet pracując wiele godzin przed monitorem EIZO użytkownicy nie odczuwają jej skutków. Potwierdzają to badania.
Uważamy, że nasi klienci zasługują na najlepszą obsługę, dlatego oferujemy …
W Polsce to Alstor jest odpowiedziany za wsparcie techniczne i serwisowanie produktów EIZO. Co to oznacza?
- Bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami – nasi klienci mogą się z nami kontaktować mailowo lub telefoniczne, nie korzystamy z chatbootów i automatów. W razie potrzeby udzielamy porad telefonicznie lub łącząc się zdalnie poprzez internet.
- Maksymalne skrócenie czasu napraw – usługa realizowana jest w trybie door-to-door i zajmuje średnio kilka dni, chyba że dana część nie jest dostępna od ręki (dotyczy to głównie napraw pogwarancyjnych).
- Rozwiązywanie problemów klientów – naprawiamy produkty, które nie są objęte ani rękojmią, ani gwarancją. Odbiorcy instytucjonalni mogą zamówić specjalne usługi serwisowe, włączając dostarczenie produktów zastępczych na czas naprawy.
O jakości naszych usług serwisowych świadczą certyfikaty ISO. Już w 2012 Dział Serwisu firmy Alstor wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016.
EIZO należy również cenić za…
Od lat EIZO rozwija swoją markę, mając na względzie wartości ekologiczne. Już jedne z pierwszych modeli EIZO FlexScan miały funkcje EcoView, których zadaniem było obniżenie poboru mocy przez monitory.
- Wykorzystanie surowców wtórnych – plastik, z którego wykonane są obudowy nowych modeli jest wykonany z surowców pochodzących w 60% z recyklingu.
- Ekologiczne opakowania – w miejsce styropianu wprowadzane są wypełniacze (wytłoczki) z pulpy papierowej, ograniczana jest wielkość kartonów, producent rezygnuje też z foliowych opakowań na kable.
- Spersonalizowane pakowanie – klienci korporacyjni mogą skorzystać z możliwości spakowania wielu sztuk monitorów w jedno opakowanie zbiorcze, mogą też zrezygnować z niepotrzebnych kabli czy stopek.
Producent jest zaangażowany w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Co roku publikuje raport, w którym publikuje informacje o swoich krokach biznesowych.