Procedura zgłaszania monitorów do naprawy

Wybierz interesującą Cię grupę monitorów, następnie kliknij na logo jednego z naszych partnerów, aby przejść na jego stronę

Wszystkie monitory EIZO importowane przez Alstor i zaopatrzone w naszą „Kartę gwarancyjną” objęte są specjalnym programem o nazwie EIZO Exclusive Service. W przypadku uszkodzenia monitora, każdy użytkownik ma prawo do bezpłatnej jego naprawy lub wymiany w okresie objętym gwarancją, pod warunkiem jednak, iż będzie postępować zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą. 

Procedura reklamacyjna

  1. Klient wypełnia formularz zgłoszeniowy.
  2. Serwis Alstor weryfikuje zgłoszenie i potwierdza przyjęcie zgłoszenia przez nadanie sprawie Numeru RMA. Razem z Numerem RMA klient otrzyma kontakt do naszego spedytora, który odbierze bezpłatnie reklamowane urządzenie.
  3. Klient przygotowuje paczkę z uszkodzonym urządzeniem i wzywa spedytora do odbioru przesyłki. Przesyłka powinna być zaadresowana na Alstor i oznaczona nadanym wcześniej Numerem RMA.
  4. Serwis Alstor odbiera przesyłkę i naprawia bądź wymienia urządzenie, a następnie wysyła je pod wskazany przez klienta adres, za pośrednictwem swojego spedytora.

Zastrzeżenia​

  • Zgłoszenie RMA EIZO musi być wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w punkcie 1 procedury.
  • Klient musi posiadać dokumenty uprawniające do korzystania z gwarancji, tj. naszą kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
  • Aby naprawa została dokonana bezpłatnie muszą być spełnione warunki gwarancji.
  • Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Alstor bezpłatnie, w przeciągu 14 dniu od daty przyjęcia towaru przez serwis Alstor.
  • Monitory EIZO zgodne są z normą ISO 9241-307 (klasa I) dla monitorów ColorEdge i normą 13406-2 dla pozostałych modeli. Defekty pikseli nie przekraczające tej normy nie są uznawane za wadę kwalifikującą produkt do naprawy lub wymiany.
  • Sprzęt powinien być dostarczony do serwisu Alstor lub przekazany do transportu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu ponosi reklamujący.
  • Pamiętaj o ubezpieczeniu produktu na liście przewozowym do wartości urządzenia i zachowaj zarchiwizowaną kopię listu z zaznaczonym wyraźnie ubezpieczeniem na wypadek przyszłych kwestii.
  • Procedura reklamacyjna nie obejmuje instalacji sprzętu i oprogramowania oraz konserwacji.
  • Gwarancja nie obejmuje towarów:
    • z uszkodzonymi plombami Alstor lub EIZO
    • z nieczytelnymi numerami seryjnymi
    • niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    • uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie.
    • Nabywca również traci prawo gwarancyjne w przypadku stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych.
  • Gwarancja obejmuje wyłącznie monitory sprowadzone do Polski przez Alstor.
  • Alstor nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, bądź straty powstałe z powodu niemożności korzystania z reklamowanego sprzętu.

 

Click outside to hide the comparison bar
Porównaj
Porównanie ×
Porównaj Continue shopping